czwartek, 16 marca 2017

Witam, pierwszy raz na tym blogu | Pakiety Wielkanocne Vip

Cześć wam!

Jestem administratorką na okresie próbnym. Mój nick: Charosa. Unikaty zbieram od 2-3 miesięcy, myślę, że tyle informacji na razie wystarczy. Chciałabym przybliżyć wam kilka pakietów wielkanocnych, ponieważ za miesiąc obchodzimy właśnie to święto.

Pakiet wielkanocny - rok 2012
Uwielbiam ten pakiet. Sądzę, że gdyby dodali go w tym roku użytkownicy i tak byliby zachwyceni (gdyby wcześniej go nie było). Na zdjęciu widzimy już nie tak ''słynne' kapcie kaczek. Niestety, straciły swoją wartość, ponieważ były na tygodniu unikatów. Czy tylko moim zdaniem unikaty z tygodnia tracą swój ''urok'' i wydają się brzydkie? Tak czy siak, współczuję tym, którzy w 2014 - 2015 dali za nie bardzo cenne uni. Następnie rzeczy do pokoju - kurczak w ozdobnym pudełku - pisance oraz karuzela ze zwierzakami, które symbolicznie kojarzą się z Wielkanocą. Co widzimy dalej? Sukienkę - naprawdę piękną, ale zmieniłabym jej kolor na błękitny lub jasny fioletowy. Na pakiecie znajduje się również zwierzak - króliczek, naprawdę urokliwy i oryginalny. Ile bym dała, aby teraz go mieć.
Ogólna ocena: 8/10


Pakiet wielkanocny - rok 2013

Mam nadzieję, że docenicie jakikolwiek opis tego pakietu, szukałam go 2 godziny w internecie. Przepraszam za jakość - lepszej rozdzielczości nie było.
Więc tak, co tu opisywać. Wszystko z tego pakietu jest cenne. Najczęściej spotykane to te uszka (czy tam maska). Włosy mają niewyobrażalną wartość, ale są brzydkie... Co do sukienki - przypomina zwykłą, nic specjalnego, wydaje mi się, że kiedyś była w sklepie (NIE WIEM DOKŁADNIE, WIĘC NIE WIERZCIE MI NA SŁOWO). Znów dwie rzeczy - króliczek (nie wiem czego taki smutny :c) oraz słodkie pisklę. Zwierzak the beściak. Tak mi się podobają te zwierzaki ze starych pakietów, że aż trudno mi opisać.
Ogólna ocena 6/10

Pakiet wielkanocny - rok 2014
Pakiet prezentuje się tak - już w nowszej odsłonie (chodzi o grafikę, boonie) Muszę się wam pochwalić - miałam każdą z tych rzeczy :D Najbardziej podobają mi się włosy. Są NAPRAWDĘ cenne. Suknia - cóż, zwyczajna i podobna do wielu w sklepie. Uszka - są piękne, zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia. Tutaj moderatorzy ograniczyli się już do jednej rzeczy do pokoju - jest to taki mały, niepozorny króliczek - chyba jest podobny w sklepie. Co do boonie - nie podoba mi się jest strasznie brzydki. Jego kolory mało współgrają ze sobą, a te zęby... Okropne. Ogólnie pakiet nie zgrywa się kolorystycznie.
Ogólna ocena: 7/10

Pakiet wielkanocny - rok 2015

Tu nie mam potrzeby się tak szczegółowo opowiadać, pakiet jest dość znany na polskim serwerze. Wianek, był w tamtym roku w sklepie, podobno chłopaki w lokach nadal mogą go kupić. Mimo to, podobają mi się te wianki, mam taki biały. Włosy - nie podobają mi się. Najlepiej jakby były całe blond. Suknia - naprawdę ładna. Kojarzy mi się z Kujawiakiem, sama nie wiem czego :'D Rzecz do pokoju - co mogę powiedzieć. Zwykłe kwiaty. Boonie - naprawdę ładny taka pseudo owieczka - boonie.
Ogólna ocena 8/10

Pakiet wielkanocny - rok 2016
Ostatni pakiet wielkanocny dotychczas. Jest oryginalny aczkolwiek - nie należy do pięknych. Jest... Przeciętny. Włosy nie podobają mi się, są jakieś smutne, ochlapnięte. Suknia - całkiem fajna, tylko trudno było do niej dobrać jakieś fajne kolory. Buty - podobają mi się. Spływająca czekolada, mmm pycha. Rzeczą do tego pakietu to zwykły koszyk z kwiatami. W tym pakiecie spodobał mi się BARDZO zwierzak - uroczy, malutki baranek awww <3
Ogólna ocena 5/10

Co dalej? Do kolejnego pakietu wielkanocnego został już tylko tydzień, nie mogę się go doczekać, bo wtedy kupuję vipa z promocją. Jak myślicie, modzi nas zaskoczą, a może rozczarują? Jak przebiegnie Wielkanoc na naszym serwerze? Podzielcie się opiniami w komentarzach.
Do następnego posta! ~ Charosa


2 komentarze: