wtorek, 28 marca 2017

Pierwszy post na blogu

Witam Was w pierwszym poście na tym blogu.

A mianowicie... To przywitanie było wręcz żałosne, także może przejdźmy do rzeczy. Zbytnio się tu przedstawiać nie będę, powiem tylko parę słów - takie co nieco o mnie, no i zakończę posta, żeby nie było, że jakaś dziwaczka się tu rozpisuje na dwie strony. 
Mam na imię Wiktoria (ogólnie wolę, gdy mówi się na mnie Wika), mój nick: Kocicaa969, a na tego bloga zostałam przyjęta dzisiaj i mam nadzieję, że sprawdzę się na nim jako redaktorka. Obecnie nie prowadzę bloga. Miałam w posiadaniu około cztery - na jednym byłam redaktorką, trzy pozostałe były moimi blogami, jednak jakieś pół roku temu skończyłam je prowadzić, uznawszy, że to nie ma sensu, skoro mój laptop jest zepsuty, a ja i tak nie miałabym weny na żadnego posta. A jeżeli chodzi o MSP, to jestem już na nim kilka dobrych lat, mianowicie od 2012-2013 roku, jednak swojego pierwszego konta nie jestem w stanie sobie przypomnieć. Unikatami wymieniam się mniej więcej od tego roku, wcześniej planowałam też wymiany, jednak nie posiadałam jakichś zbytnio cennych unikatów, dlatego wolałam się nie ośmieszać. Jeśli chodzi o unikaty - znam ich wartość i wiem mniej więcej, z którego roku są dane ubrania. Posty będę starała się wstawiać codziennie, no i postaram się spisać. Mam nadzieję, że zostanę przyjęta i myślę, że to już na tyle w tym poście. 
Dziękuję za uwagę i cześć.


~Wika.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz