środa, 15 marca 2017

Tydzień unikatów, czyli jak pozbawiać wartości.

   No cześć, po pierwsze kim ja jestem i co ja tu robię. W takim razie mam na imię Laura. Możliwe, że będę tu redaktorką na dłuższą metę. (Mój login na msp to Niqolcia)
   Chcę poruszyć temat tygodnia unikatów. Jeśli nie wiecie, taki tydzień zdarza się najczęściej raz na rok. Czasem dwa, ale ja doświadczyłam tego tylko raz. Są wtedy dostępne najczęściej unikaty ze starej wersji MSP. Niestety osoby wymieniającymi się tymi rzeczami dostępnymi w tamtym okresie tracą. Właśnie tutaj doszliśmy do dzisiejszego tematu. 

Dlaczego tydzień unikatów pozbawia wartości?

Pomyślmy. To przecież tylko jeden tydzień, co może w tym czasie się stać? Na MSP jest wielu użytkowników. Wśród nich jest tak naprawdę niewielka część tych, którzy posiadają kolekcję w miarę wartościowych unikatów. Podczas wyjątkowego tygodnia są dostępne rzeczy, których podczas większości roku nie można zakupić. I znowu... osoby posiadające to są często zbulwersowane, bo ich unikaty tracą. Mają je prawie wszyscy, nikt nie chce nic wymienić. Tutaj dam przykład - wąż na nogę. Bardzo pożądany, niegdyś wiele można było za niego dać, obecnie jakoś 5/7 (tak ciekawy ułamek, wiem) mniej warty. Oto zdjęcie, które właśnie go przedstawia. Czyli niepotrzebny obrazek, żeby wam to przybliżyć.
Więc chyba już zdążyliście mnie zrozumieć. Ten post pewnie jest pełny chaosu, ale zawsze nawet takie coś wnosi. 
To jest koniec, mam nadzieję, że w miarę mi wyszło i coś was zainteresowało.

-Lowri

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz