środa, 29 marca 2017

Jakie posiadałam lub posiadam unikaty?

Cześć.
Z tej strony wasza jakże irytująca Wika, jest to mój pierwszy (normalny) post na tym blogu, także bez zbędnego gadania, zaczynajmy. Powiem tylko jeszcze, że pewnie parę osób zastanawia się, jakie posiadam bądź posiadałam wcześniej unikaty, więc postanowiłam zrobić takiego posta, bo to mój jedyny pomysł na dzisiaj.

1) Pakiet "Valentino":
Także pierwszym unikatem, który obecnie posiadam i niedawno moderatorzy mi go oddali, są włosy valentino z roku 2015. Są one dość cenne na naszym serwerze, są to jedne z moich ulubionych włosów na MSP. Nie będę tutaj dużo pisać, powiem tylko, że ukradła mi je niejaka viktaczek2004. Dla jednych jest uczciwa - dla innych nie. Wrabia mnie w oszustwo, choć sama go dokonała, ale jak mówiłam - bez rozpisywania. Być może ten temat zostawię na inny post.
Niżej zdjęcie pakietu:


2) Pakiet księżycowy:
Ten pakiet jest chyba moim ulubionym. Posiadam włosy księżycowe, gdyż sukienka została przywrócona w zeszłym roku do sklepu. Są to obecnie moje ulubione włosy i najładniejsze, jakie kiedykolwiek widziałam na MSP. Ich wartość jest dla mnie bezcenna, gdyż dostałam je za darmo od najlepszej przyjaciółki, którą w tym poście także pozdrawiam.

3) Pakiet soplowy:
Z tego zestawu posiadam sukienkę, która jest dla mnie wprost cudowna i bardzo ją lubię. Podoba mi się jej kształt, a także to, że jest taka... wyjątkowa. Nie umiem ocenić, jak bardzo mi się podoba, hehe. No ale cóż. Dla niewiedzących - pakiet pochodzi z 2013 roku i myślę, że jest troszkę poszukiwany.


4) Pakiet "Miss":
Jeśli chodzi o tego VIPa - posiadałam z niego zarówno suknię, jak i włosy, niestety wszystkie rzeczy wymieniłam, a obecnie suknia znajduje się u jednej z redaktorek - Charosy, a rzeczy można zobaczyć także w zakładce "Pamiątki [*]" w moim Artbooku. Pakiet jest dość cenny, jak i poszukiwany. Szczerze - gdybym miała dostać którąś z tych rzeczy - nie pogardziłabym nią. ;p

5) Pakiet "Mexico":
Komplet "mexico" jest - jak dla mnie - uznawany za dość cenny obecnie. Kilka osób go poszukuje. Ja miałam okazję mieć suknię mexico w zmienionych kolorach, którą wymieniłam za sukienkę robo. Pochodzi on bodajże z 2012-2013 roku. Nie jestem pewna co do roku, jednak jeżeli chodzi o same unikaty z tego pakietu - włosy nie są w moim guście, za to suknia bardzo mi się podoba i pamiętam nawet, że gdy byłam w wieku około... 10-11 lat (?), zawsze się zastanawiałam, co to za suknia i skąd można ją dostać, hehe. Pomimo, że nie dodałam oceny pakietów wyżej, ten zestaw oceniam na jakieś... 8/10 ze względu na włosy.

6) Pakiet urodzinowy:
Z tego co pewnie wiecie, są dwa pakiety urodzinowe. Jeden pochodzi z 2013 roku i jest dość cenny - drugi zaś z 2015 roku i trochę mniej. O trochę "młodszym" pakiecie urodzinowym napiszę zaraz po tej notatce, jednak teraz chciałabym wam się trochę pochwalić tym starszym, hehe. Z tego zestawu posiadam jedynie suknię, jednak bardzo poszukuję także włosów. Bardzo mi się ona podoba, a także pasuje do moich włosów księżycowych. Jak dla mnie - jest bardzo ładna, estetyczna oraz dopracowana, a także jest jedną z najładniejszych (według mnie) sukienek na MSP.

7) Pakiet urodzinowy:
Jak wspominałam wyżej, w tej notatce będzie zestaw z 2015 roku. Obecnie posiadam z niego tylko włosy, czyli na odwrót, hehe. Sukienki jednak nie poszukuję - nie jest ona w moim guście. Z tego, co zauważyłam, nie jest on zbytnio poszukiwanym pakietem, aczkolwiek ostatnio miałam w planach zdobycie całego kompletu. Co do włosów - nie są jakoś super powalające, ale ładne i estetyczne. A poniżej oczywiście daję wam zdjęcie tego pakietu.

8) Pakiet świąteczny:
Jeśli chodzi o ten zestaw, to kompletnie nie mam pojęcia, z którego pochodzi roku. Przypuszczam, że są to lata 2013-2014, gdyż zdecydowanie większość unikatów zostało dodanych w 2013 roku (chodzi tu oczywiście o te cenne unikaty). Włosy z tego VIPa dostałam od Melshe, która jest uznawana za oszustkę - z tego, co mi pisała, na tym koncie grają rzekomo dwie osoby - jakaś Miminka80 (której nie mogłam znaleźć w wyszukiwarce) oraz prawdziwa Melshe. Według mnie, jedna z nich oszukuje, druga zaś nie. No ale cóż, nie dzisiaj o tym post, może kiedy indziej zrobię posta o oszustach, itp. Jak pisałam wyżej, miałam tylko włosy ze świątecznego VIPa - sukienka została przywrócona do sklepu. Obecnie wartość tego pakietu nie jest już tak wysoka, za to zestaw jest dość ładny i dopracowany.

9) Pakiet "fast-food":
Nie wiem, jak nazwać ten pakiet, ale po samym wyglądzie można powiedzieć, że jest to coś związane z niezdrową żywnością, tzw. "fast-food", jakże popularną w tym wieku, hehe. Z tego zestawu miałam włosy - jak na swój rok (a pochodzą z 2013 roku), dość ładnie wyglądają i są dopracowane. Sukienka nie jest jakoś mega powalająca, ale również bym nią nie pogardziła. W tej notatce nie rozpiszę się zbytnio, ale żeby nie było, że to za mało, moja ocena - 9/10.

10) Pakiet walentynkowy:
Jest to ostatni pakiet w tym poście. Miałam dodać jeszcze jeden, ale uznałam, że niech będzie dziesięć. Na tego posta i tak przeznaczyłam już trochę czasu, a pewnie bym was jeszcze bardziej zanudziła.
Zestaw pochodzi z 2013 roku, a z niego posiadałam tylko włosy - dla mnie znowu - dość estetyczne, ładne, eleganckie, itp. Sukienka wydaje mi się, że również została przywrócona do sklepu, jednak nie jestem pewna. Jeśli ktoś wie - niech mi podpowie w komentarzu, hehe. Obecnie włosów już nie posiadam. Jeśli chodzi o całość - zarówno sukienka jak i włosy są dla mnie dość dopracowane i eleganckie. Jednak jak pisałam wyżej - sukienkę chyba kojarzę ze sklepu, ale to tylko moje przypuszczenia. Chociaż w sumie to zauważyłam, że moderatorzy dodają praktycznie same sukienki z VIP-ów do sklepu, ale np. z pakietu "Las Vegas" do sklepu zostały przywrócone włosy. Z zestawu bardzo podobają mi się włosy i zwierzak. Oceniam na 9/10.


Mam nadzieję, że was nie zanudziłam bardzo tym postem, także to już na tyle. Powiem także, że mam nadzieję, że moderatorzy nie przywrócą szybko tych unikatów do sklepu, gdyż nie tylko ja poniosę stratę, ale także wiele innych osób. A co do tych rzeczy - możecie chwalić się w komentarzu, czy posiadacie jakieś z nich, a jeśli nie - napiszcie, jakie macie inne unikaty. A ja się już z wami żegnam, mam nadzieję że z tego posta nie wyszło tzw. "masło maślane", gdyż zdarzały się gdzieniegdzie powtórzenia, itp. Ale jak mówiłam - by was nie zanudzać, to na tyle i cześć.

~Wika.

3 komentarze: