piątek, 17 marca 2017

Najstarsze pakiety vip

Hejka, w tym poście chciałabym wam przybliżyć,
jakie były najstarsze pakiety vip.

Na początku chciałabym zaznaczyć, że możliwe, iż pominęłam jakiś pakiet.

1. Disco vip




Ten vip jest dość ładny. Zawiera piękną, mieniącą się sukienkę, jakby zrobioną z kawałków lustra. Jest bardzo cenna, nie dziwię się. Czapka jest trochę mniej znana i robi minimalnie słabsze wrażenie. Pakiet ma również (chyba) kanapę. Jest tak samo ładna, ale według mnie kolory lekko nie grają. Jeśli wchodzimy w mieniące się rzeczy, to idźmy w to do końca, ale kolorystycznie. Drugiej rzeczy nazwać nie umiem. Wygląda mi to na mały, ogrodowy basen. Robi fajne wrażenie. Zwierzak jest tu dość 'słodki'. O ile się nie mylę jest to śliczna, ruda wiewiórka.

Sama chciałabym mieć chyba wszystko z tego pakietu, ale na razie nie mam takiej możliwości.

Całkowita ocena - 8/10

2. Game/piksel vip
Szczerze ten pakiet nie robi na mnie dużego wrażenia. Ma normalną, w miarę ładną bluzę/kurtkę w pikselowe 'potworki'. Podobne można było znaleźć w sklepie. Są też już ciekawsze okulary. Widziałam je u kilku osób, mi się naprawdę podobają. Jest też automat z grami i kanapa. Obie rzeczy wyglądają dość ładnie. Pakiet zawiera również królika. Niezbyt mi się podoba. Ten vip nie jest w moim guście.

Całkowita ocena - 6/10

3. 'Kiss' vip 
Żeby nie było - nie wiem, jak nazwać tego vip'a, więc wzięłam pomysł z rzeczy do pokoju. Swoją drogą, ładna. Ten pakiet zawiera według mnie prześliczną sukienkę. Od dawna jej poszukuję, ubóstwiam ją. Ślicznie zestawione kolory. Kolejną rzeczą sa buty. Również dość ładne, myślę, iż pasowałyby do wielu stylów. Łóżko, jak normalne posłanie. Dobrze dobrane kolory, ale nie zachwyca. Zwierzak za to naprawdę mi się podoba. Pies-clown. Ciekawe połączenie. Urok starych zwierzaków mnie zachwyca.

Całkowita ocena - 8/10

4. Kosmo vip.
Ten pakiet jest naprawdę cenny. Cudne włosy, ciekawie zbudowana sukienka. Jedyne co bym zmieniła to kolor fryzury, ale ta według mnie i tak nie wymaga poprawek. Buty też są nawet ładne. Kolorystycznie pasują do reszty rzeczy. Vip ma również cudnego stworka do pokoju. Moje ulubione kolory, do tego dodany motyw lekko miłosny. Piękne. Jest tu również zwierzak. Kosmiczny boonie. Fajnie wygląda. 

Całkowita ocena - 9/10

5. Wakacyjny vip
Pakiet ma dość kolorową halkę letnią. Nie trafia w mój gust, ale jest naprawdę ładna. Są tu też zwykłe klapki. Chyba wszyscy mieli takie w prawdziwym życiu. Ma też całkiem smakowicie wyglądający deser. Szkoda, że jest w grze. Chętnie bym zjadła. Głównie jednak chyba wszyscy widzimy ślicznego boonie. Ma dwie niebieskie kitki z rudymi pasemkami. Miło się uśmiecha. Nie pogardziłabym takim w mojej kolekcji.

Całkowita ocena - 8/10

6. Walentynkowy vip
Ten pakiet jest śliczny. Ma cudowną różową czapkę ze ślicznym serduszkiem na środku. Fontanna jest równie  piękna. Boonie po prostu mnie zachwyca. Biały z różowymi elementami. Skrzydła, okulary lotnicze. Niezbyt spotykane połączenie, ale zdecydowanie wyszło. Pragnę mieć takiego w swojej kolekcji, ale niestety nie mam na to sposobu. Mimo tylko 3 rzeczy:

Całkowita ocena - 10/10

7. Vip wielkanocny
Ten pakiet ma ładną, długą sukienkę. Według mnie jest w stylu indyjskim, trochę tu nie pasującym. Są również cudowne buty-kaczuszki. Vip zawiera też śliczną karuzelę oraz piskle w otwieranym 'pudełku'. Zwierzak to królik, nie zachwyca zbytnio, ale jest ładny.

Całkowita ocena - 6/10




Dziękuję za pomoc Ceea. Wysłał mi zdjęcia większości pakietów. Mam nadzieję, że choć trochę wam się spodobało. Spędziłam nad tym postem dobre 2 godziny i myślę, że efekty są nawet dobre. Oceny były według mnie. To jak mi się podobało, wartość też brałam pod uwagę, ale szczerze mniej. Dziękuję za uwagę. Do następnego!

-Lowri

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz