piątek, 2 marca 2018

Nowy tydzień uni?

Cześć, witajcie w kolejnym moim poście. Dzisiaj przedstawię wam dzisiejszy motyw. Tak, wiem nie o tym jest ten blog, ale ten motyw mam mały związek z unikatami.


W czwartek pojawił się nowy motyw o nazwie: "Old MSP 50%". W motywie tym są zawarte rzeczy, ciuchy oraz animacje z końca sklepu przecenione o połowę. Jednak pewna część graczy myśli, że to jest UWAGA! Tydzień uni! Gdy to usłyszałem "kopara mi opadła". Dzieciaczki moje, to nie jest tydzień uni, ponieważ:

1. Te rzeczy były w sklepie od samego początku ich stworzenia, uwierzcie mi, gram w tą upadającą grę od 2014 roku.
2. Zapowiedź motywu na FB i Twitterze nie wskazywała na to, że będzie tydzień uni.
3. 2 tygodnie przed tygodniem unikatów twórcy gry dodają do sklepu bluzkę informującą o zbliżającym się znienawidzonym przeze mnie tygodniu, a tydzień przed wstawiają plakat informacyjny oraz dostajemy koszulkę za darmo.

Także mam nadzieję, że do niektórych mózgów dotarło to, ze to NIE jest tydzień unikatów!

Następny post pojawi się za tydzień. Narka

/Marcin


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz