piątek, 16 marca 2018

Kolejne unikaty w sklepie.

Cześć, witajcie w poście tak szybkim jak ja XD
Dzisiaj przedstawię wam dziwną sprawę na MSP.

Po tytule tego posta pewnie domyślacie się już pewnie, że chodzi mi o to, że w czwartek (15.03) dodano do sklepu cenne unikaty ze starego MSP. Unikaty te można było kupić w TOPce. Unikaty te naprawdę były cenne, bo były tam m. in.: messy, gorset. Były tam też uni z tygodnia, a także takie, których większość z was nie widziała nigdy na oczy, a nawet niektóre ja mimo, że gram w tą grę od początku 2014 roku.





Oczywiście było tego więcej. Tak, nie pomyliłem się. BYŁO. Niestety dzisiaj większość z tych cudeniek została już usunięta. Przed tym jak zacząłem pisać tego posta. Spróbowałem zrobić looka z unikatami na multiku i go kupić. Niestety. Nie mogłem ich już kupić. W topce widziałem tylko gorset ze zdjęcia i kilka innych unikatów. Jak modzi jeszcze nie usunęli tych unikatów z TOPki myślałem, że modzi szykują tydzień uni i już dodają uni do sklepu, jednak zdziwiło mnie to, że robią tak szybko, bo:
- 2 tygodnie przed dodają koszulkę typu: "Rares" do sklepu,
- Tydzień przed dostajemy koszulkę typu: "Rares" za darmo,
- Aktywnościach pojawia się plakat informacyjny.
Pomyślałem też tak dlatego, ponieważ raz, po jakimś tygodniu uni przez kilka dni były jeszcze niektóre uni w TOP. Teraz nie wiem co o tym myśleć, a wy? Co o tym myślicie?

Następny post pojawi się za tydzień lub 2 w piątek lub weekend. Narka

/Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz