środa, 28 marca 2018

Pseudooszustka, czyli jak ośmieszyć się w internecie. #2

Cześć, witajcie w moim kolejnym poście. Dzisiaj napiszę podobny post co napisała była adminka tego bloga jednak przykład podany w tym poście jest moim przeżyciem.

Otóż wczoraj, 27 marca miałem dokonać wymianę, którą planowałem od kilku dni z użytkowniczką Lisa09721. Jako iż posiadam 2 fryzury austra to postanowiłem jej jedne sprzedać za 70 czy tam 65 zł w paysafecard. Ona podała 10 cyfr psc, ja jej austra, a ona na końcu ostatnie 6 cyfr psc. Gdy chciałem jej podziękować za wymianę i spytać się o wpisy w K.G. dziecko to zablokowało mnie, okazało się, że psc jest fałszywy. Dziecko to chyba myślało, że jestem głupi i nie mam klonów austra aby je w razie czego odzyskać. Serio!? Przecież to oczywiste, że do takich wymian trzeba się zabezpieczać. A tu dowody:


Po tym incydencie zacząłem robić multikonta na jej temat i spamić jej w K.G. aby ostrzec innych przed tą oszustką. Kilka osób mi nawet się zwierzyło, że próbowała je okraść m.in. na te austra.

Jednak ona również zaczęła mi spamić w K.G. i robić o mnie multikonta, że oszukuję, a to ona mnie oszukała. Z resztą mam na to dowody, że to ona mnie oszukała. Jednak dziecko to niestety nie ma przyjaciół, bo tylko ona mi spamiła i robiła multikonta, a ze mną robili to jeszcze moi znaj z MSP i moja BFF z reala za co baaardzo im dziękuję. Może to być też spowodowane tym, że ja mam dowody. Oczywiście spam usuwam, a multikonta zgłosiłem i napisałem maila do modów w tej sprawie, którzy usunęli te multiki, jednak 2 zostały, więc proszę o zgłaszanie ich.


Jednak to nie wszystko! Tego samego dnia napisała do mnie inna osoba z prośbą o wymianę. Miałem dać szczękę z halla 2013 i halkę (sukienkę) z VIPa plażowego 2012 za włosy kosmo 2012. Oczywiście się zgodziłem, ponieważ poszukiwałem kosmo. Przed wymianą w razie czego zrobiłem klona szczęki, bo osoba miała 11 lvl i mało wpisów w K.G. więc jej nie ufałem. Niestety nie zrobiłem klona halki, bo była dla VIP, a nie miałem VIPa. Po wymienie było wszystko dobrze, kupiłem też VIPa aby zrobić klona kosmo w razie czego i to była dobra decyzja, ponieważ po 3 godzinach kosmo mi znikneły. Więc cofnąłem kosmo i szczękę - szczękę aby ją odzyskać, a kosmo, bo nie mogłem odzyskać halki, z resztą trzeba ponosić konsekwencje. Gdy zorientowałem się, że kosmo mi znikły osoba mnie zablokowała i usunęła konto. Miałem szczęście, że nie wymieniłem jeszcze tej osobie włosów hamburgerowych 2013, bo je chciała.

I to by było na tyle. Ja już nie wymieniam się unikatami, ponieważ wszystkie już mam, które chciałem oraz nie wymieniam się przez oszustów. A wy bądźcie ostrożni. Posty będą pojawiały się co 2 tygodnie w weekendy. Aha, i prawdopodobnie będzie ze mną prowadziła tego bloga Patrycja, która prowadzi ze mną bloga SSP. Narka

/Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz