czwartek, 22 lutego 2018

Nowy VIP

Cześć, witajcie w kolejnym moim poście na tym blogu.
Dzisiaj post krótki, ponieważ przedstawię wam nowy pakiet VIP i go ocenię. Ale zanim to zrobię to przekażę wam dosyć ważną wiadomość (jeśli czytaliście mojego bloga ScaryStarPlanet). Otóż jak wiecie, bloga zamknąłem jakiś czas temu, bo nie grałem w MSP. Jednak dzisiaj dodałem nowego posta na tego bloga i dalej będę na nim pisał wraz z nową redaktorką. Link do bloga: KLIK!
Dobra, napisałem co trzeba więc zobaczmy te nowe VIPy zaczynając od wersji dla dziewczyn.


Jeśli chodzi o tego VIPa to nawet mi się podoba. Bardzo podoba mi się tutaj zwierzak. Tak samo sukienka, buty i to coś do pokoju. Jeśli chodzi o włosy to już mniej mi się podobają. Jeśli zobaczyłbym je na MovieStar to może zmieniłbym zdanie.


Jeśli chodzi o VIPa dla chłopaków to jedna, wielka tragedia. Według mnie nic do siebie nie pasuje. Włosy mi się nie podobają. Bluza nawet trochę mi się podoba, ale dlaczego jest w innych kolorach niż reszta? Jeśli chodzi o buty to nawet mi się podobają.

I to by było na tyle. Ten post miał się pojawić 28 lutego, ale wyszedł ten nowy VIP i chciałem was poinformować o ponownym otwarciu mojego bloga. Następny post pojawi się za 2 tygodnie lub wcześniej. Narka

/Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz