wtorek, 6 lutego 2018

Zimowe VIPy

Cześć, witajcie w kolejnym moim poście. Dzisiaj powrócimy do mojej starej serii i pokażę wam zimowe VIPy oraz wrócę do tematu unikatów za level. Przepraszam was, że tak długo nie było posta, ale miałem spore problemy z internetem, ale już go mam i mogę już napisać posta więc przejdźmy już do niego.

Rok 2013


Pierwszy zimowy pakiet pojawił się w listopadzie 2013 roku, więc jest dosyć stary. Unikaty z tego VIPa są bardzo cenne i kiedyś nawet cieszyły się dużym zainteresowaniem wśród zbieraczy uni, teraz już nie. Mi pakiet średnio się podoba.

Rok 2014


W 2014 nie było chyba takiego zimowego pakietu, więc wziąłem pakiet arabski. Pakiet ten jest mało znany. Sukienkę można było kiedyś kupić w sklepie. Mi osobiście podoba się ten pakiet, a najbardziej włosy, które poszukiwałem. Pakiet ten jak poprzedni również pojawił się w listopadzie.

Rok 2015


Pakiet z 2015 roku to pakiet "Kraina lodu" przypominający wiadomo jaki film. Mi pakiet nawet trochę się podoba. Włosy i sukienkę można było kupić w sklepie, a teraz włosy można dostać za level. Pakiet pojawił się w styczniu, być może był już w grudniu poprzedniego roku na sylwestra.

Rok 2016


Pakiet z roku 2016 to znany wszystkim pakiet sylwestrowy z tego roku. Pojawił się w styczniu oraz w grudniu 2015 roku tak jak poprzedni pakiet. Mi pakiet się bardzo podobał i podoba. Sam miałem z niego zwierzaka, bo dodano go do sklepu, pasek i kitkę. Niestety mojej kitce wartość odebrał tydzień uni, na którym się pojawiła. Teraz można ją kupić już zawsze za 10 diamentów, bo ją przywrócono w motywie His & Her Closet o czym pisałem w którymś moim poście, a sukienkę można zdobyć za level.

Rok 2017


Przedostatnim pakietem w tym poście jest pakiet kryształowy, który pojawił się na sylwestra 2016 i Nowy Rok 2017. Gdy się pojawił nawet go kupiłem jednak wymieniłem włosy i sukienkę, które teraz można zdobyć za level. Pakiet mi się podoba.

Rok 2018


Ostatnim już pakietem jest pakiet śnieżkowy, który pojawił się w końcówce stycznia i można go kupić do teraz. Pakiet nawet mi się podoba.

II część - Unikaty za level.

W tej części posta chciałbym wam coś jeszcze przekazać na temat unikatów za level:


A mianowicie nie zawsze się dostaje za 10 level unikat co dowodzi to zdjęcie no chyba, że jest tutaj unikat, ale go nie znam, a druga sprawa to:


Dostałem dziwny unikat. Nie wiem czy jest ze starego MSP czy z jakiegoś motywu świątecznego. Można mu zmienić 4 kolory, ale tylko jeden działa. Dziwne.

I to na tyle co chciałbym wam przekazać dzisiaj. Następny post pojawi się 14 lutego i będzie przedstawiał pakiety walentynkowe. Narka

/Marcin

4 komentarze: