środa, 14 lutego 2018

Pakiety walentynkowe

Cześć, witajcie w kolejnym moim poście. Dzisiaj będzie kolejny post z mojej serii, w którym przedstawię VIPy walentynkowe. Myślę, że nie ma co przedłużać więc zaczynamy!

Rok 2012


Pierwszym pakietem walentynkowym, który pojawił się na MSP jest to ten oto pakiet z 2012 roku. Pakiet nie jest zbyt popularny wśród zbieraczy uni, ponieważ baaardzo mało osób wymienia się rzeczami do pokoju, a jedynym elementem garderoby jest ta czapka, która pojawiła się na tygodniu unikatów prawdopodobnie w 2015 roku. Mi osobiście jedyne co się podoba w tym pakiecie to zwierzak i fontanna oraz te dziwne zwierzątka XD ale nie wiem, czy one również były w pakiecie.

Rok 2013


Kolejnym pakietem walentynkowym jest ten oto pakiet z 2013 roku. Pakiet ten również nie jest specjalnie poszukiwany przez zbieraczy uni. Być może te włosy cieszą się tam jakimś zainteresowaniem, bo widziałem kilka osób z tymi włosami, ale osobiście nie wiem jak jest naprawdę. Sukienka powraca w każde święta do sklepu, a psa można było dostać jak zakładaliśmy konto i nadal można dostać. Można było go również zdobyć za level do czasu aktualizacji. Można go też kupić w sklepie. Mi z tego pakietu jedynie podobają się buty, sukienka, pies i nawet trochę zwierzak. Włosy niespecjalnie.

Rok 2014


Przedostatnim pakietem w tym poście jest ten oto pakiet z 2014 roku. Pakiet jest jak dla mnie ładny. Jedyne co mi się tu nie podoba to włosy. Jakoś średnio mi się podobają. Reszta jest ładna. Najbardziej chciałbym zdobyć sukienkę. Zwierzaka można kupić w sklepie.

Rok 2015


Ostatnim już na dziś pakietem jest pakiet z 2015 roku, ponieważ w dalszych latach nie pojawiały się już pakiety walentynkowe. Z tego pakietu baaardzo poszukiwane były kiedyś gorset i włosy. Teraz z tego co zauważyłem już mniej. Mi pakiet bardzo się podoba i sam mam z niego kapelusz jednak kiedyś miałem też z niego włosy w zmienionych kolorach.

I to na tyle co chciałbym wam przekazać. Następny post pojawi się za 2 tygodnie. Narka

/Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz