czwartek, 25 maja 2017

Przywitanie. Nowy tydzień uni = największe zło. Tanie ciuchy.

Ok. Więc jestem nowym redaktorem na tym blogu na okresie próbnym. Początkowo byłem na koncie ! ! ! Marcinek ! ! !, ale ostatnio przeniosłem się na konto burek 55. Możecie mnie tam zapraszać. Historia z tymi kontami jest długa więc nie będę jej przedstawiał.

W tym poście przedstawię najnowszy tydzień unikatów. Tak, wiem były już o tym 2 posty, ale też przedstawię swoją opinię na ten temat. Przedstawię też ubrania z TOP za 30 Sc!!!

Więc może zacznijmy od tygodnia unikatów (Przepraszam, że będę powtarzał niektóre słowa). Nie będę dodawał zdjęć, ponieważ zostały dodane w innym poście.

Chodzi mi o to, że modzi źle zrobili dodając unikaty z VIPa. Dlaczego? Jak wiadomo są osoby, które wymieniają się unikatami. Niestety gdy pracownicy gry dodają unikaty z VIPa na tygodnie uni osoby wymieniające się unikatami są wkurzone, powoli nie będą miały czym się wymieniać, ponieważ ich unikaty będą traciły na wartości i każdy będzie je posiadał. To samo z unikatami z MSP beta z 2009. Wyobraźcie sobie osobę, która gra od początku gry. Ma dużo najcenniejszych unikatów, a tu nagle modzi ogłaszają: "Masz cenne unikaty ze starego MSP? To super! Dodamy je na tydzień uni, aby każdy mógł je kupić!". Teraz wyobraźcie sobie co czuje ta osoba.

Druga sprawa to rzeczy (nie unikaty) w TOP za 30 sc.
Moja opinia jest taka, że ma to związek z tygodniem unikatów. Ale pewna osoba napisała do mnie, że pisała z modami i odpowiedzieli jej, że już tak zostanie, a ilość SC w VIPach zmaleje. No coś jej nie wierzę. Wszystkie ubrania mają być teraz po 30 SC? Dziwne to.

A wy co sądzicie na ten temat?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz