środa, 24 maja 2017

Najgorszy tydzień unikatów w historii

   W poprzednim poście Kesia wspomniała o obecnym tygodniu uni. Faktycznie - można uznać go za najgorszy tydzień unikatów w historii.
   
   Pewnie dobrze wiecie co zostało dodane, ale nie wszyscy znacie historię tych rzeczy. Ja również nie jestem w tym najlepsza, ale chociaż trochę jestem obeznana w temacie.
   Na początek wstawię wam screeny rzeczy, niestety tylko 3 strony, ale dalej mój laptop przestał ze mną współpracować.


Na początek wezmę pod lupę unikaty z vip. Jak widać;
1. Włosy robo - chyba największa strata tego tygodnia. Raczej nikt nie spodziewał się tego, iż zostaną dodane.
2. Włosy rockowe - druga z kolei strata. Również nikt się tego nie spodziewał. Jedni są szczęśliwi, a drudzy wręcz zrozpaczeni.
3. Kitka sylwestrowa - to wiedzieliśmy. Została dodana na ''plakat informacyjny'' o nadchodzącym tygodniu unikatów. Pewnie wszyscy widzieliśmy, że osoby, które ją posiadały bardzo chętnie się jej pozbywały.

Teraz cenne unikaty z usuniętych motywów;
1. Uszka z halla - coś, co pewnie ogromna ilość ludzi chciała posiadać. Gdyby wiedzieli, że właśnie dzisiaj stracą wartość pewnie nikt aż tak by o nie nie walczył.
2. Dziury na oczy - jeden z  najbardziej poszukiwanych ''mrocznych unikatów'' Niegdyś bardzo cenne, teraz na poziomie serduszek na nogę.
3. Spodnie paint - chyba najstarsze spodnie na msp. Wtedy grafika jak widać była wręcz do bani. Sam kontur i wypełnienie. To było powodem bardzo szybkiego usunięcia.
4. Koszulka ''Team Jacob'' - motyw ''zmierzch''. Motyw zmierzch został bardzo szybko usunięty. Jest to jeden z najstarszych ''tematów'', kiedyś bardzo rzadki i poszukiwany, niestety nie wszyscy mogli się nią cieszyć.
5. Włosy chińskie - pierwsze wybieranie awatara. Te włosy można było zobaczyć na samym początku gry, gdy wybieraliśmy, jak będziemy wyglądać. Były dość mocno poszukiwane, ale jednak większość osób, które wtedy zakładały konta już nie grają.


    Reszty unikatów nie kojarzę/nie znam wartości/ były dodane we wcześniejszych tygodniach.
Mam nadzieję, że to wam wystarczy. Pozdrawiam. *:

   Jakby coś - moje konto Niqolcia zostało zamienione na Hillyanx. Jeśli chcielibyście coś ode mnie tam możecie się ze mną skontaktować. (:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz