piątek, 26 maja 2017

Najcenniejsze unikaty, które przez ten tydzień straciły na wartości. Nowy VIP.

Ok. Więc dzisiaj znów poruszę temat tego tygodnia uni. Przedstawię tutaj najcenniejsze unikaty z MSP beta 2009 i nie tylko, które straciły wartości przez ten tydzień oraz skomentuje przywracanie pod koniec tygodnia kosmo i austra. Zrecenzuję też aktualnego VIPa.


Może zacznę od przywracania kosmo i austra pod koniec tygodnia uni. Jest mi przykro, że przywracają tak cenne włosy, bo komuś nie chce się zbierać unikatów. Doszły mnie nawet słuchy, że będzie też maska sugar za ok. 3000 SC. Ale nie wiem, czy to jest prawda.

Dobra. Teraz o unikatach, które w tym tygodniu straciły wartość. Nie będę ich przedstawiać w kolejności od najmniej cennego do najbardziej cennego, bo szczerze to za dobrze się na tym nie znam.

1. Bluzka ze zmierzchu. Naprawdę szkoda, że ją przywrócili, bo prawie nikt jej nie posiadał i była baardzo unikatowa, a teraz ma wartość serduszek na nogę. Masakra.
2. Dzwony i spodnie caarton. Jeśli chodzi o spodnie cartoon to jestem prawie pewien, że były na innym tygodniu unikatów, jednak dalej były nawet cenne (cena). A jeśli chodzi o dzwony były to jedne z pierwszych rzeczy/spodni na MSP, a teraz sprzedają je za 400 SC. Brak mi słów. (Nie można zmieniać ich koloru)
3. "Hair". Tak nazywają się jedne z pierwszych włosów w naszej różowej gierce. Dla mnie nie są zbyt ładne, ale jednak cenne były. (Nie można zmieniać ich koloru)
4. Okulary. Teraz czas na ostatni unikat, czyli na okulary również z tego samego okresu. Nawet ładne. Miały dużą wartość, a teraz... (Tak jak każdy unikat z tego czasu, nie miał możliwości zmiany koloru)

Ok. Teraz czas na nowego VIPa. Zacznijmy od VIPa dla chłopaków.
Jedyne co mi się tutaj nie podoba to włosy. Reszta jest nawet spoko. No to teraz czas na VIP dla dziewczyn (Tak, wiem nie umiem dobrze recenzować XD).
Tutaj nawet wszystko mi się podoba. Nie narzekam. Jak dojdę do hajsu, to go kupię (Obiecuję, to ostatnia moja recenzja XD).

To tyle na dzisiaj.

/! ! ! Marcinek ! ! !

1 komentarz: