niedziela, 13 maja 2018

Oszuści. Tydzień unikatów. #2

Cześć. Witam was w kolejnym poście na tym blogu. Dzisiaj przedstawię wam kolejnego oszusta oraz poruszę jeszcze raz temat tygodnia unikatów.

Jeśli chodzi o oszusta to próbował mi ukraść oczywiście moje słynne, znikające włosy "austra" na psc. Dał mi połowę kodu, ja mu austra i on mi bloka.

Jednak to konto, z którego mnie oszukano nie jest głównym kontem oszusta. Główne konto tego oszusta to Rare/// . Dlaczego tak uważam? Otóż podczas oszustwa miałem tą osobę w znaj. Gdy dałem włosy austra na konto widoczne w ss, osoba założyła te włosy na koncie Rare///. Gdy już je dałem osoba ta bloknęła mnie z konta Malinek0 i wywaliła ze znaj z konta Rare/// . "Przypadek? Nie sondze". Oczywiście włosy zniknęły tej osobie z szafy bardzo szybko jak mają w zwyczaju.

Jeśli chodzi o tydzień uni to pojawi się już w ten czwartek lub środę. W sklepie pojawiła się już koszulka z napisałem typu "Rares". Każdy już ją widział. Teraz w informacjach/aktywnościach pojawiła się zapowiedź oraz Pixi i Zac już ogłosili, że tydzień unikatów wkrótce się zacznie. Teraz powinniśmy dostać za darmo w prezencie koszulkę z napisem "Rares" lub podobną. Czy tak będzie? Nie wiem. Ale czy to wszystko z zapowiedzi? :
Tak, to nie fejk. Dlaczego tak uważam? Otóż zdjęcie to pochodzi z instagrama adminów/twórców gry, na którym oprócz zdjęć unikatów/animacji, które mają się pojawić na tym tygodniu były też zdjęcia wtedy przyszłych motywów, które wstawiono przedpremierowo. Jest tam też zdjęcie teraźniejszego pakietu VIP (który jest dla mnie brzydki), które wstawiono jakiś czas przed dodaniem go do gry.

Ze zdjęcia tego możemy zauważyć, że na pewno na tygodniu pojawią się 2 zwierzaki. Jeden pochodzi ze starego MSP (Wygląd jest stary, ale opieka nad nim wygląda tak jak u nowych zwierzakach). Drugi zwierzak pochodzi z VIPa żywiołowego z 2012 roku (Wygląd stary, opieka taka sama jak u nowych zwierzaków).
A tutaj widzimy jak rośnie jeden z tych zwierzaków.

Co jeszcze będzie? :

Oczywiście unikatowe animacje. Co z tego, ze większość da się kupić w sklepie. I tak nikt nie zauważy.

Oczywiście będą też unikaty. Zacznijmy od tych dla chłopaków.
Na tym tygodniu będą również unikaty z VIPa i to cenniejsze niż na poprzednich. Na tej stronie mamy męskie włosy "kosmo" Skąd wiem?
Miałem wyraźniejsze zdjęcie, ale gdzieś wyparowało.
Na drugiej stronie mamy świecący garnitur wraz ze spodniami. Jednak garnitur ostatnio można było kupić w sklepie. Reszta unikatów to będą jakieś unikaty ze starego MSP i unikaty, które były na poprzednich tygodniach.

Jeśli chodzi o unikaty dla dziewczyn to:
Postawmy znicz [*]. Od razu na pierwszej stronie maja nas przywitać włosy "austra", sukienka frytkowa z VIPa "Fast Food" z 2013 roku oraz sukienka "disco" z VIPa "disco" z 2012 roku. Ja już oficjalnie stawiam znicz. [*]
Na innej stronie mają być świecące spodnie. Garnituru nie będzie więc trzeba będzie kupić na męskim i trikiem przesłać na damskie XD (Trik opisany w innym poście). Reszta unikatów to unikaty, które pojawiły się na innych tygodniach oraz te, które prawdopodobnie przez przypadek dodano już 15 marca.

Link do instagrama: LINK

To już wszystko. Myślę, że nie będę robił posta na tygodniu unikatów, bo wszystko macie na instagramie i już opisałem tutaj największe straty. Następny post pojawi się najprawdopodobniej za 2 tygodnie. Narka

/Marcin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz