sobota, 15 lipca 2017

Pakiety jedzeniowe.

Hejka. Witam was w moim kolejnym poście na tym blogu. Dzisiaj pokażę wam pakiety VIP jedzeniowe. W zasadzie to jest drugi post z mojej mini serii. Ale zanim zaczniemy chciałbym was serdecznie zaprosić na mojego nowego bloga jeśli ktoś nie widział. Można do niego przejść klikając TUTAJ. No dobra. Napisałem co musiałem więc przejdźmy do tych pakietów.

1. Pakiet owocowy (Rok 2013)

Pierwszym dzisiaj pakietem jest pakiet owocowy. Jest to pierwszy pakiet związany z jedzeniem. Nie jest on poszukiwany, ale mi się nawet podoba (Jak coś zdjęcia nie są moje).

2. Pakiet Fast-Food (Rok 2013)

Następny pakiet to pakiet Fast-Food. Jeśli chodzi o ten pakiet to podoba mi się bardziej od poprzedniego. Sam mam z niego włosy. Niestety ten pakiet również nie jest poszukiwany (Tak jak każdy z tego posta).

3. Pakiet ciastkowy (Rok 2014)

Ostatnim pakietem jest pakiet ciastkowy. Jeśli chodzi o ten pakiet to podoba mi się tak jak poprzedni i z niego również mam tylko włosy. Ogólnie to lubię jeść (Chociaż nie wyglądam na takiego hehe) więc zrobienie tego posta i zdobycie tych uni to była dla mnie przyjemność.

A wam podobają się te pakiety?

/! ! ! Marcinek ! ! !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz