sobota, 24 czerwca 2017

Jedne z najbardziej poszukiwanych pakietów z VIPa.

Witajcie czytelnicy w kolejnym moim poście. Dzisiaj pokaże wam jedne z najbardziej poszukiwanych pakietów z VIPa. Więc nie ma co przedłużać i zaczynajmy.

1. Pakiet kosmo

Pierwszym pakietem jest pakiet kosmo dosyć znany i cenny. Pochodzi on z końcówki 2012 roku. Bardzo poszukiwane są tutaj włosy. Mało osób je posiada, a szczególnie w zmienionym kolorze. Mi się bardzo podobają i chciałbym je mieć, ale na razie wątpię, że je zdobędę. Sukienka tutaj też jest ładna jednak nikt jej nie poszukuję. Tak samo jak włosy trudno znaleźć ją w zmienionym kolorze. Jeśli chodzi o buty to więcej osób je posiada niż włosy lub sukienkę i łatwiej je zdobyć. Mi za bardzo się nie podobają.

2. Pakiet australian

Drugim pakietem jest pakiet australian, który pochodzi z marca 2013 roku. Dużo osób go poszukuje, a szczególnie włosów, które są baardzo cenne i ładne. Ładna jest tutaj też sukienka, która raz przez przypadek została dodana do sklepu, ale tylko na chwilę. Jeśli chodzi o okulary to znacznie mniej osób widziałem, które je posiadały.

3. Pakiet księżycowy

Następny pakiet to pakiet księżycowy. Poszukiwane są tutaj włosy. Sukienka została przywrócona do sklepu, a naszyjniku nikt nie szuka. Jeśli chodzi o włosy to jest więcej tych włosów w zmienionym kolorze niż włosów austra i kosmo w zmienionym.

4. Pakiet ducha

Kolejnym pakietem jest pakiet ducha z pod końca 2013 roku tak jak pakiet księżycowy. Tutaj są poszukiwane włosy jak i sukienka. Buty nie. Jeśli chodzi o włosy to są dosyć cenne, ale mi się nie podobają. Sukienka natomiast mi się podoba i ją poszukiwałem, ale dałem sobie z nią spokój.

5. Pakiet sugar skull.

Jeśli chodzi o ten pakiet to jest on poszukiwany nawet przez tych co się nie wymieniają unikatami. Chodzi mi tutaj o maskę, którą chyba każdy zna. Włosy nie są już tak poszukiwane jak maska, a sukienka została przywrócona do sklepu. Mi się ten pakiet podoba i go poszukiwałem.

6. Pakiet valentino.

Ten pakiet jest równie cenny jak poprzedni. Miałem z niego włosy w zmienionym kolorze. Są nawet ładne. Gorset również mi się podoba, ale go nie miałem i również jest poszukiwany. Jeśli chodzi o kapelusz to go mam i jest również ładny, ale nikt go nie poszukuje.

7. Pakiet halloweenowy

Ostatnim już dzisiaj pakietem jest pakiet halloweenowy z 2016 roku. Poszukiwane są tutaj koczki, reszta nie. Pakiet mi się podoba i miałem go całego, ale wymieniłem koczki.

A wy jakie pakiety poszukujecie?

/! ! ! Marcinek ! ! !

1 komentarz: